• Nr. 1 webshop van de Benelux
  • Hoge klanttevredenheid
  • Korting bij directe betaling
  • Duurzame productie

Overzicht bestelling

Winkelmand 0
alle shops
TrafficSupply webshops Verkeersbord.be Rampaal.be Verkeersspiegel.be
  1. Home
  2. Veelgestelde vragen FAQ

Veelgestelde vragen

Klik op een vraag voor het antwoord:

  • Hoe kies ik de juiste rampaal

    Om te weten welke uitvoering en diameter van rampaal, stootpaal of beschermpaal je moet plaatsen voor jouw situatie hebben we een keuzehulp gemaakt. Onze keuzehulp leid je door middel van een aantal vragen en keuzeopties naar het product dat wij adviseren voor jouw situatie.
    Ben je nog niet zeker?

    Contacteer ons dan even en we helpen je met veel plezier verder.

  • Kan ik achteraf betalen?

    Op factuur kopen is mogelijk voor bedrijvenoverheidsinstanties en verenigingen (van eigenaren).

    Geef simpelweg aan dat je een zakelijke bestelling wilt plaatsen. Je ziet dan naast de reguliere betaalmogelijkheden ook de mogelijkheid om achteraf op factuur te betalen. De betaaltermijn 
    is 14 dagen, afwijkende betalingstermijnen zijn alleen mogelijk in overleg.

    Zakelijke en particuliere klanten hebben de keuze de volgende betaalmogelijkheden, inclusief betalingskorting.

    • Bancontact / Mister Cash
    • Creditcard (Visa/Mastercard)
    • PayPal
    • iDeal (Nederland)
  • Kan ik ook een offerte / totaalprijs ontvangen?

    Je kan door een winkelmand samen te stellen met de gewenste producten zelf een offerte maken. Montagematerialen (via montageadviesmodule), staffelkortingen, transportkosten (ook buitenland) etc. worden direct berekend in de winkelmand.

    Vervolgens kan je op de winkelmand -pagina, in plaats van de knop 'bestelling afronden', ook voor één van de volgende opties kiezen:

    1. Winkelmand opslaan in account
      Sla de offerte op in je account (als je nog geen account hebt, kan je hiervoor eerst registreren) - vervolgens kan je via je account deze later weer openen/wijzigen/bestellen.
       
    2. Offerte doorsturen per e-mail
      In dit geval ontvang jij (of je collega inkoper) de inhoud van de winkelmand als offerte per e-mail. Met één druk op de knop kan deze offerte/winkelmand later weer geopend worden in de shop waarna deze nog aangepast en/of besteld kan worden.

    TIPDe getoonde openbare internetprijzen zijn altijd scherp geprijsd. Waar het mogelijk is worden er bij grotere aantallen in de winkelmand automatisch staffelkortingen berekend.

  • Wat is de levertijd van mijn order?

    Op elke productpagina staat (links van de prijs) de levertijd voor dat betreffende product vermeld.
    Deze wordt voor de gehele order nogmaals bevestigd in de winkelmand en orderbevestiging.

    Daarnaast word je op de volgende wijze voorzien van de meest actuele levertijden:

    1. Via status update: Binnen 24 uur na bestelling ontvangt je een geplande leverdatum van de planning. 
    2. Via status update: Zodra de zending vertrekt vanuit ons magazijn ontvangt je nogmaals een update met leverdatum en herhaling het het afleveradres. 
      Hierin vindt je ook een link zodat je het pakket kan volgen via track&trace 
  • Op welke manieren kan ik bij jullie bestellen?

    De meest eenvoudige wijze, is bestellen via onze webshop, maar het mag natuurlijk op de wijze van je voorkeur of zoals de inkoopprocedures van je organisatie behoren dit toelaat.

    De klant kan één van onderstaande procedures volgen :

    1. Registreren of inloggen > orderbevestiging > achteraf betalen (op factuur) alleen
      mogelijk voor verenigingen, bedrijven en overheidsinstanties.
    2. Registreren of inloggen > direct betalen met korting > orderbevestiging (zakelijk & particulier)
    3. Winkelmand doorsturen naar collega (of jezelf) > inkooporder sturen > orderbevestiging
    4. Winkelmand + je factuur- en aflevergegevens doorsturen naar ons > orderbevestiging
    5. Registreren of inloggen > winkelmand opslaan en later één van bovenstaande opties volgen...
    6. Als je ons je NAW gegevens doet toekomen kan je ook altijd een officiële offerte aanvragen op basis van een winkelmand en/of email. De offerte mag je online goedkeuren en voorzien van je inkooporder > orderbevestiging
  • Hoe volg ik de status van mijn order?

    Na je bestelling ontvang je een orderbevestiging met een maximale levertijd van je bestelling.
    Als je deze orderbevestiging niet ontvangt is er een verkeerd mailadres ingevoerd, zit de orderbevestiging mogelijk in het spamfilter of is je vooruitbetaling niet correct afgerond.
    Hier nemen wij (na handmatige controle) contact met je over op.

    • Je ontvangt binnen 24 uur een update via mail met een definitieve uiterlijke leverdatum. 
    • Je ontvangt een update via mail wanneer de bestelling wordt aangeboden bij de pakketdienst inclusief de te verwachte leverdatum.

    Je wordt dus door ons up-to-date gehouden, maar wil je even snel de orderstatus van deze specifieke opdracht opvragen?

    Ga dan naar >> https://www.rampaal.be/bestelling/status/

    Ordernummer : WO-xxxxxx      ( = Ordernummer / zie orderbevestiging )
    Uw
     login : uw e-mailadres          ( mailadres van de besteller )

    Als je de status van al je lopende orders wilt inzien of je accountgegevens
    wilt bewerken dan dien je in te loggen met een wachtwoord.

  • Kan ik bestellen vanuit het buitenland / International orders

    Wij verzenden naar alle landen, de transportkosten voor een aantal landen wordt automatisch berekend in de winkelmand, selecteer hiervoor het gewenste land. De transportkosten voor overige landen worden handmatig en in overleg berekend. Neem hiervoor contact met ons op.

    Ordering from abroad? We ship to all countries, transport costs to countries within the EU will be charged directly after login in to your shopping cart. Countries outside the EU in consultation.

Over Rampaal.be